Welcome!

Welcome to Newton Chinese Language School Teacher Blogs.

绘画二 卡通/基础 甲/乙 (5-6 岁)Art 2A & B Cartoon/Basics (age 5-6)

沈老师毕业于哈佛大学设计研究生院(Graduate School of Design, Harvard University),获设计博士学位。沈老师的卡通/基础绘画课,取材于笔法简练、形象夸张、特点鲜明、幽默可爱的卡通动物和人物形象,由浅入深,对学生进行线条、基本几何形状以及色彩的基础训练。力求在训练儿童基本的造型能力和对色彩的基本认识的同时,培养、保持和提高儿童对绘画的兴趣。请登陆沈老师网站http://www.inkfun.net,浏览上沈老师生的作品。

1 Comment

  1. Anonymous

    2019.10.21
    2:02 am

Your email will never published nor shared. Required fields are marked *...

*

*

Type your comment out: